1 Şubat 2013 Cuma

Öykü'mün Doğumgünü Partisinden...

Doğumgünü ve menümüzle ilgili postlar hazırlamıştım burda ve burda... Son olarak bahsetmek istediğim bi kaç şey daha var ...

Öncelikle canım ciğerim, kuzenim, Öykü'yü çooook seven Vildan ablası Öykü için özel bir hediye almış. Bir kutu dolusu Öykü çikolatası :)) Aynen aşağıda gördüğünüz gibi ambalajı Öykü'nün resimden oluşan çikolatalar...


                                     



Kızçemin doğumgününe gelen misafirlerimiz için Öykü 3 yaşında yazılı tinker bell resimli ayraçlar hazırladım. İlk olarak Fireworks programında tasarımını düzenledim, ozalitçi de çıktı aldım. Tırtıklı makas ile kenarlarını kesip pvc kaplattım.En son delgeçle bir delik deldim ve püskülleri geçirdim. Nasıl olmuş ama ?


Öyküm için bir anı defteri yapmak istedim, ama okulun son günlerinin yoğunluğu ve bir türlü fikir üretemem sonucu bu defteri kullandım. Son güne kadar çıktığım her yerde Tinker Bell'li defter bulurum diye bakınmıştım. Bulamayınca da normal anı defterlerini de almaya vakit bulamadım. Bu defterle idare ettik artık, ama içeriği çok güzel oldu. Bu yeter bana... Hee bu arada kalemimiz Tinker Belli :)))



Öykü'mün doğumgünü davetlileri için bir de davetiye hazırladım ve facebookta etkinlik oluşturarak herkese gönderdim.

Bunlar da kürdan süsleme ve banner için kullandığım resimler...



Kapanışı da kapı süsüyle yapayım. Yine temamıza uygun parti evi gibi bir yerden almıştım. Bu kadar büyük olduğunu tahmin etmemiştim alırken ama çok hoşuma gitti...

11 yorum:

  1. Sandukam sen miydin acaba yorum yazan? Silindi yanlışlıkla:(

    YanıtlaSil
  2. Hepsi süper:)Ayraçları çok güzel hazırlamışsın,çok profesyonelce görünüyor.İnsanın kendi elleriyle hazırlaması ne kadar anlamlı ve güzel,gurur duyuyorsundur kendinle şimdi,bu duygu herşeye değer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım... Valla özllikle dağıtırken pek bir eğlenceliydi :))

      Sil
  3. Canım ellerine sağlık çok güzel hazırlamışsın ,kürdanlar için hazırladığın resimleri hangi siteden ve nasıl yaptığını öğrenebilirmiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım http://www.pizap.com/ adreiyle yaptım onları. Resmi de internetten bulmuştum. Sen hangi resim için yapmayı düşünüyorsun? Yardımcı olabilirim istersen...

      Sil
    2. Canım henüz temaya karar vermedim ama karar verince yardım isteyebilirim senden :)

      Sil
    3. Müsait olduğum müddetçe seve seve yaparım. Haberleşiriz...

      Sil
  4. Herşey süper görünüyor, ne kadar özendiğin her resimden belli, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz uğraştım gerçekten. Ama geçen yıllarda süsleme yapmamıştım. Böylesi çok daha içime sindi. Allah ömür verirse bundan sonraki yıllarda artık konseptli doğumgünleri yaparız kızçeme...

      Sil
  5. Harika olmuş
    güzel işler için biraz yorulmak gerekiyor
    ayraç fikri şahanee!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. 4. doğumgünümüz yaklaşıyor, yavaş yavaş düşünmeye başlamam gerek :)

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...