6 Şubat 2013 Çarşamba

Meraklı Minik Dergisi...

Duyan duymayan kalmasın. Tubitak'ın çıkardığı Meraklı Minik dergisi 3+ yaş çocuklar için çok öğretici, eğlendirici bir dergi. Ben daha geçen ay farkettim böyle bir derginin varlığını, daha öğrenecek çok şey var bu hayatta :) Hem geçen ay, hem de bu ay aldık dergiden. Öyküm de çok zevkle ilgilendi. Bu ayki derginin yanında uyuyan hayvanları eşleme kartları(bildiğimiz arkasını çevirip 2'li açarak eşini bulma oyunu) , pijama tasarlama kartları ve uyku tombalası da bulunuyor. Yine bunlar da çocuğunuzla oynayabileceğiniz eğlenceli oyunlar. Biz 2 gündür devamlı dergiyi okuyoruz, bu oyunları oynuyoruz. 

Bugün babasının işyerine gittik. Yanımıza almıştık yine dergimizi, orda biraz uzun vakit geçiricez diye. Elimizdeki kağıt bebeklere pijamalarını orada tasarladık. Normalde pijamalar sadece beyaz renkli. Yine dergiden çıkan minik çıkartmalarla süslemesi size ait. Sonuç aşağıdaki gibi, bakalım beğenecek misiniz? Erkek çocuğun pijamasının ön kısmının tasarımı bana ait :)




 

 

Öykü ne zaman zorla poz vermeyi bırakacak acaba merak ediyorum...

6 yorum:

  1. canııım çok tatlı maşallah neden poz vermeyi bıraksınki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Poz vermeyi tabi ki bırakmasın da, zorla vermeyi bıraksın :) Binbir şekle giriyorum o poz verecek diye :)

      Sil
  2. çok güzel bir dergi gerçekten.okulda çocuklar için alırdık bizde fen öğretmenimizle beraber ordan biliyorum.Yiğitciğim büyüsün bizde abone olalım inşAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, biraz daha büyüsün, onunla daha zevkli vakit geçirebileceksin gör bak :)

      Sil
  3. Ben sırf bu dergiler için çocuk yaptım:)) ok adar güzeller ki kendime alsam da olmuyor napalım:)) national kids, bilim çocuk , meraklı minik...
    Arada bir alıyorum ama daha vaktimiz var bizim galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. National kids i bilmiyordum. Hemen incelemeye alınması lazım :))

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...