5 Şubat 2013 Salı

Kahraman Maymun...

Öykü ile ilk sinema deneyimimizi gerçekleştirmiş bulunmaktayız. Sömestr tatili olunca vakit de bol, internette gösterimdeki filmlere baktım. İki tane tercih hakkım vardı, birisi Efsane Beşli, ama bu film 3 boyutluydu ve fragmanını izleyince de çok hareketli olduğunu gördüm. Sonra Kahraman Maymun'un fragmanına baktım, gayet sakin bir filme benziyordu. Kavga, dövüş, vurdu, kırdı olmasın filmlerde zaten. Bu açıdan bakınca Kayıp Balık Nemo, Buz Devri, Oyuncak Hikayesi, Arabalar, Yukarı Bak... Hastasıyım hepsinin...İzlemediyseniz muhakkak izleyin derim en kısa zamanda...


Biz gittik, koltuğumuza oturduk. Öykü önceden tiyatroya gidip de hiç sinemaya gitmediği için ama anne maymunlar nereye çıkacak anlamadım dedi :)) Mısırımızı da aldık, film başladı. Öykü pür dikkat izliyor filmi.  Biz eşimle arada bakışıyoruz, nasıl izliyor sessiz sedasız diye. Hatta bi ara filmdeki bi sahne ile ilgili bi şey söyledim eşime. Öykü anne susar mısın lütfen? diye azarladı beni...

Filmin konusuna gelecek olursak Marco Mococo isimli sahil güvenlik polisi olan bir maymun var. Her şey düzenli bi şekilde işlemekte. Sahilde başka maymunlar denize girmekte ki deniz ne deniz. Misss gibi... Bir tane bile yere çöp atılsa Marco hemen müdahale etmekte. Derken bir gün olan oluyor ve sahile bir Casino inşa ediliyor. Marco hemen karşı çıkıyor ve Başkan'a bildiriyor. Başkan da Casino'yu yerle bir edecekken Carlo (casino'nun sahibi) sizin için yaptım efendim, yok burası sizin zaten diyerek Başkan'ı kandırıyor. Marco devamlı bunların bir iş çevirdiğini kanıtlamaya çalışıyor. Ve derken Başkan'ın adamları tarafından yakalanmaya çalışıyor. Yani kötü maymun seçiliyor :) Onlardan kaçan Marco denize doğru kaçıyor ve korsanlar tarafından kaçırılıyor...Ama korsanlarla konuşunca arkadaş oluyorlar ve denizde onlarla yaşamaya başlıyor. Taaa ki sahile dikilen Casino bir robot olup adayı ele geçirmeye çalışana kadar. Arkadaşlarının ondan yardım istediğini farkeden Marco onların yardımına koşup onları ve adayı bu robottan kurtarıyor. 


Bu arada bi de aşk var filmde. Bebeklik aşkı Lulu çok önceden sahilden taşınmış. Yıllar sonra tekrar sahile gelince Marco hemen onu tanıyor, hala ona aşık olduğunu farkediyor. Zaman geçtikçe Lulu da onu sevmeye başlıyor... Filmin sonu mutlu son :)





4 yorum:

  1. ohh sefanız olsun.ne güzel çok mutlu olmuştur Öykü'cüğm..Yiğidim büyüsün,burdan tayin isteyip böyükk şehere gidelim bizde gideriz sinemaya ..Özendim sizee..burda sinema yok ta:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok sevindi. Bi daha gidelim diyo :) siz nerede oturuyorsunuz tatlim? Hem soguk, hem doktor yok, hem sinema yok :( Allah yardimciniz olsun...

      Sil
  2. bir meleğin günlüğü05 Şubat, 2013

    bu arada seni mimledim..benmi Gümüşhane-kelkitteyim canım Erzincan dolaylarında,karakış buralar,doğu görevi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da gelir bu da geçer inşallah göz açıp kapayıncaya kadar...

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...