5 Ağustos 2012 Pazar

Sil Baştan-Ken Grimwood

İlk zamanlar çok hızlı okuduğum sonra biraz yavaşlayarak devam ettiğim ve nihayetinde dün sahurda bitirdiğim kitabım. Aslında kitapla ilgili herhangi bir yazı okumadan almıştım, sırf şehir dışına çıkıyorum ve kitapsız kalmayayım diye. Gerçi bitirmem yine İstanbul'u döndükten sonrayı buldu ama :)) Kitap, okunması gerekenlerin en başında olmasa da güzel bir kitap.


Kitabın özü kapak sayfasında yer alıyor zaten. 
"Hayatınızı tekrar, tekrar ve tekrar yaşamak zorunda kalsaydınız..."
Jeff ve Pamela 1988 yılında kırklı yaşlarında ölüp,  ya üniversite yıllarındaki, ya evli, ya da çocukluk hallerine geri dönüyorlar. Ve öldükleri tarihe kadar yaşayıp 1988'te tekrar ölüyorlar. İnsan kendini sorgulamaya başlıyor. Ya Jeff ve Pamela'nın yerinde ben olsaydım hayatımda neler değişirdi diye? O ana kadar yaşananları bildiğim için herhangi bir avantajım olur muydu diye?
Kitapta beni tek rahatsız eden kısım ise fazlasıyla geçen yabancı yer isimleri..
Neyse okuyacaklar için iyi okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...