20 Ağustos 2012 Pazartesi

Öykü İşte...



Ben mutfağı temizlerken peşimden gelip "anne çabuk gel pencere

oyunumu bozuyo , bana yardım et."dedi. Gittim baktım ki durum

böyleymiş. Meğersem rüzgar estikçe tül sehpanın üzerine gelmiş

ve bizimkinin patates kafalarını yerle bir etmiş :))




Bu alltaki foto da Öykü'nün odasındaki oyuncakları salona nasıl taşıdığına ait bir belge :)) Her yerine

bişey kıstırıyor, getiriyo koltuğun üstüne bırakıyor.. Bi de fotoğrafa dikkatli bakarsanız ayağındaki

topuklu terliklerini görebilirsiniz. Aslında ben bu terlikleri devamlı kaldırıyorum ama kokusunu alıp

buluyo, giyiyo ayağına tıkır tıkır dolanıyo evde :)) (Bi de ters giymiş zaten )


2 yorum:

  1. onun pofuduk ayaklarını yemek lazım. şirin şey... çok tatlı maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eller ve ayaklar tam pofuduk Oyku'de...tam yenilesi...

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...