17 Aralık 2012 Pazartesi

Öykü'nün okul günleri...

Malum kızçem okula başladı, okula gitme süreci biraz yorucu olsa da o her gün güle oynaya gidiyor maşallah. Akşamdan ben çantasını ve kıyafetlerini hazırlıyorum. Sabah çok erken çıktığım için Öykü'mü hazırlaması ve servise vermesi babasına kalıyor.  Kızçeyi okuldan almak tekrar benim görevim...

Geçen gün okulda şöyle bir şarkı öğrendiğini söyledi.
Bir örümcek var, buraya buraya sallanıyor, yazıklar olsun sana örümcek :)) 
Tabi ben böyle bi şarkı olmayacağını düşünerek internette araştırma yaptım, meğer benim yavrum yaylan yaylan örümcek kısmını böyle bi şey uydurmuş :))

Bugün de "anne ben bugün çorbamı tek başıma yedim, öğretmen de bana yıldız verdi" diyor :)

Bu altta resimde gördüğünüz eve getirdiği ilk ürün. Ne kadar hoş bir kelebek di mi? Bizim için ne ifade ettiğini tahmin edebilirsiniz artık...



Bugün televizyon koltuğunun minder kısmını yere indirdi, "anne biz okulda böyle yapıyoruz" diyerek başına geçti. Takla atacakmış küçük hanım. Nasıl yapacaksın annem dedim. "Önce bacakları birleştiriyorsun, sonra elleri koyuyorsun, anneeee yardım et, bacaklarımı ittir :))" şeklinde geldi devamı...

Bu 2 oyun da okul tarafından gönderilen evde oynamamız için oyunlar. Amaç çocuklara sorumluluk duygusu aşılamak. Sizler de oynamak istersiniz belki diye buraya da ekledim...



4 yorum:

  1. Öykücüğümün ellerine sağlık ne şirin bir kelebekmiş o, eminim annesi onu saklayacak ve büyüdüğünde kendisi için daha da anlmalı olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım, hatıralarım arasında yerini aldı bile :))

      Sil
  2. çok harika olmuş kelebeğiniz bayıldım..ellerine sağlık minik öykünün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben de bayıldım...

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...