21 Aralık 2012 Cuma

Mart Menekşeleri - Sarah Jio

Yine zevkle biten bir kitap daha... 
Yayınlanmış çok meşhur bir kitabı olan  yazar Emily Wilson, kocasının kendisini aldattığını öğrenince boşanır ve bir adada yaşayan yengesi Bee'nin yanına gider bir müddetliğine. Amacı hem kafa dinlemek, hem boşanmanın etkisinden kurtulmak, hem de yeni bir kitap üzerinde çalışmaktır. 
Ama yanında kaldığı Bee'nin evinde gizemli bir günlük bulur Önce okumak istemese de merakına yenik düşer ve günlüğü okudukça bu adada yaşamış biri tarafından yazıldığını farkeder. Bir müddet sonra yengesinin arkadaşı Evelyn'nin de günlükten bahsetmesi ve bu sırrı ancak sen çözersin demesiyle günlüğü irdelemeye ve karakterlerin kim olduğunu araştırmaya başlar. Sonrası iplik söküğü gibi gelir ve bir sır çözülür....


Çok beğendim bu kitabı, şıp diye okunup, pat diye bitiverdi :) Tubannecim önceki kitaplardan anladığım kadarıyla sen böyle kitapları seversin, okumanı kesinlikle tavsiye ediyorum...

Bu arada kitapta ada ada diye bahsettikçe benim aklımda hep Büyükada beliriverdi. Gerçi kitaptakinde arabalar var, hastaneler var yani büyük bir ada ama benim gözümde canlandığı kadarıyla orası Büyükada :))

Ayrıca kitabımızın kapağı da gördüğünüz gibi çooook güzel... Bu kitabın şerefine şablonumu da mor, lilaya çeviriverdim :)

2 yorum:

  1. kitabı geçen gün D&R da gördüm içim ısındı kapağının güzelliğine. bi dünya almak istediğim kitap var sitesinden alırım dedim hala alcam bunu.. ortak bi zevk daha:)
    bu arada sayfanın yeni hali de çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, bi müddet de böyle gidiversin bakalım... Benim de bir dünya almak istediğim kitap var, toplu halde alıyorum, bitince bi daha alışveriş yapıyorum, yanına da Öykü'ye bi kaç kitap.. Öykü de alıştı, kargo gelince annecim bana kitap mı aldın diyo :)

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...