21 Ocak 2013 Pazartesi

Kalk kızım kalk..

Cumartesiye doğumgünü var kızçemin. Yapılacak onca iş var ki...1 dk bile oturmamam gerek bundan sonra...Neyse önce şu postu yazayım da sonrasında oturmam artık :)

  • Ev temizlenecek (İşin en önemli kısmı, 3 aydır okulun arta kalan zamanlarında eşimin işyerinde olduğum için, evime pek vakit ayıramadım.)
  • Pasta siparişi verilecek.
  • Yeşil tül alıp , kızıma tütü hazırlanacak.
  • Yeşil kelebek kanadı alınacak.
  • Davetliler için hazırladığım ayraçların çıktısı alınıp, pvc kaplanıp, kurdeleyle süslenecek.
  • Davetiyelerimiz e-posta yoluyla davetlilere gönderilecek.
  • Hazırladığım bannerın çıktısı alınıp, kurdeleyle son hali verilecek.
  • Kız çocuklar için, tinker bell şapkalar alındı, erkek çocuklar için de şapka alınacak.
  • Doğumgünü menü listesi hazırlanacak.
  • Ve bu menü yapılacak.
  • Pasta için 3 yaş mumu alınacak. (Değişik bi şey olsun istiyorum, hayırlısı...)
  • Kızçeme doğumgünü hediyesi alınacak.
  • Balonlar alınacak.
  • Ev süslemesi yapılacak...
  • Anı defteri hazırlanacak ( ki hiç bir fikrim yok henüz)
Kesin başka işler de vardır. Çok işim var çooooook. Yardıma gelmek isteyen varsa açık ev adresimi yazarım :)

12 yorum:

  1. ooo çok iş var valla kolay gelsin sana. keşke yardıma gelebilsem ama gelmek dert değil benim gittüğim yere yarardan çok zararım dokunur iki çocukla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim senin çocuklarını. Geliyorsun di mi İstanbul'a ya... Buluşmak için sabırsızlanıyorum...

      Sil
    2. geliyorum inşallah cuma:)) sen bana numaranı tekrar yollasa benim telefon resetlendi de:))

      Sil
    3. Gönderdim facebooktan canım. Umarım görüşebiliriz...

      Sil
  2. Canım koş hemen işe koyul,anı defterini de yeşil kelebek yapsan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekli fikir süper ama hazır olacak galiba :( Yine de cumartesiye kadar gün doğmadan neler doğar :))

      Sil
  3. Canım gerçekten çok işim var sana çok çok kolay gelsin hemen başla ,bunlar çok eğlenceli işler ben bile heycanlandım şimdi:)anı defteri kelebekli yapabilirsin bende yapıcam hatta modelim hazır gibi bişey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin modelini de merak ettim, yapınca paylaş hemen...

      Sil
  4. Çok iş varmış gerçekten ama eminim çok zevkli geçecek :) Kolay gelsin şimdiden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, umarım zevkli ve bi anda geçer hazırlık aşaması...

      Sil
  5. canım çok işin varmış ama tatlı telaşlar, umarım her şey istediğin gibi olur... İyi ki doğmuş güzeller güzeli kızın :) sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de umuyorum ki herşey güzel olsun, uğraştığıma değsin...Teşekkür ederim canım. Bizlerden de sevgiler...

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...