30 Ocak 2013 Çarşamba

Cennet Gibi - Just Like Heaven

En beğendiğim filmler arasındadır "Cennet Gibi - Just Like Heaven". Hatta dün eşime hatırlattım dvd'sini alması için. Ama bulamamıştı. Şansa bakın ki bugün tv'de rastladım bu güzel filme. Rehberde dolaşıyordum acaba izlenecek herhangi bir şey var mıdır tv'de derken pat diye karşıma çıktı. Çok sevindim. 40 kere söylersen gerçekleşir derler ya, belki de bu oldu :) Eşime de dedim, Öykü'den sen sorumlusun, tv'nin başından hiç kalkmadan keyifle izledim filmimi...



Filmde Elizabeth canla başla çalışan bu sebeple de anti-sosyal olmuş bir doktordur. Bir gün ablası onu biriyle tanıştıracağını söyler, biraz zorla da olsa bu tanışmaya giderken bir kaza geçirir Elizabeth. Kaza sonrasında makinelere bağlı olarak yaşamaya başlar.
David ise eşini kaybedeli 2 yıl olmuş bir peyzajcıdır. Kendisine oturacak kiralık bir daire bakmaktadır. Ve Elizabeth'in dairesini kiralar. İşte yolları burada kesişir. 

Elizabeth'in hayaleti ara ara kendi dairesine gider ve orada David'le karşılaşır. Evi dışında hiç bir şeyi hatırlamayan Elizabeth, David sayesinde bir şeyler hatırlamaya başlar. Doktor olduğunu hatırlamasının ardından hangi hastanede çalıştığını hatırlar. Oraya gidip baktıklarında görürler ki Elizabeth komada yatmaktadır ve ablası ertesi gün fişin çekilme kararını vermiştir. 



Sonrası yine filmde. Yine çok yazdım. Ama mutlaka izleyin derim eğer romantik komedi tarzını seviyorsanız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...