22 Mayıs 2013 Çarşamba

Öykü ve babasından sanatsal çalışma :)

Bir iki hafta önce Öykü'mün okulundan tuval istediler bir etkinlik yapmak için. Ben de bir fazla alayım bari dedim evde de bir şeyler yapmak için...

Dün de etrafı toparlarken Öykü ayağıma dolanıyordu, hadi bey dedim, sen kızınla bi şeyler yap ben de rahat rahat işimi göreyim. Almışlar ellerini tuvali ve parmak boyalarını. Öykü'nün elini boyayıp boyayıp basmışlar tuvale... Son olarak da Ömer yapmış elinin baskısını. Getirip bana gösterdiler ki bayıldımmmmm..


Ama bir de benim elim için yer ayırmamışlar ya , gücüme de gitmedi değil hani :)

3 yorum:

  1. ben çok anlamlı buldum düşünsene hayatına güzellik katan insanların el izleri var orada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi o da farklı bir bakış açısı :) ama böyle dusunmedikleri kesin :)

      Sil
  2. Aşkolsun aşkım senin elin zaten hep üstümüzde. yoksa halimizi düşünemiyorum bile. Birde üstümüze çamur atıyor sun."böyle dusunmedikleri kesin" ne demek bu. kirildik yani kızımlâ.

    YanıtlaSil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...