18 Mayıs 2013 Cumartesi

Hu Hu Mimlenmişim...

Sevgili amphitrite beni mimlemiş, bana da cevaplamak düşer di mi?

1-Eğer Düğünün Olsaydı Nasıl Olurdu?

Öncelikle eğer düğünün olsaydı cümlesi biraz garip oldu sanki, düğünüm olalı tam tamına 5,5 yıl oluyor çünkü. O zaman da önce bir düğün salonunda düğün yapmıştık, sonra da Çamlıca'da bir mekan tutup gençler hem yemek yiyip hem de eğlenmeye devam etmiştik. Güzel geçmişti. Bir problem çıkmamıştı şükür. Ama o zaman imkanlarımız biraz daha kısıtlıydı, (sanılmasın ki şimdi sel olmuş akıyor ). Şimdi yapsam herşeyle, her detayla daha fazla ilgilenir, biraz daha güzelini yapardım...Ama gelinliğim bir harikaydı. Çok içime sinerek almıştım, hala baktıkça ne kadar doğru bir karar verdiğimi anlarım ...

2-Yolda Giderken Sevdiğin İdole Rastlasaydın Ne Olurdu?

Benim idolüm yok desem.. Lise yıllarındayken sınıfımız ikiye bölünmüş, yarısı Tarkan, yarısı Musti diye delirirken resimlerini öpüp koklar, şarkılarını söylerken bile yoktu kimseye hayranlığım...
Sadece tüm düşünceleri, sözleri , hareketleriyle Atatürk'ü idol olarak görürüm, onunla da yolda karşılaşma ihtimalim yok maalesef :(( Ama rüyamda filan karşılaşsam da elimden bu kadarı geldiği için özür dilerim herhalde...

3-Bir Dizi Karakteri Olsan Hangisi Olmak İsterdin?

Hatırla Sevgili'deki Yasemin olmak isterdim. Her açıdan...
Bi kere Allah var çok güzel bir kız, çıtı pıtı sevimli, sempatik...
Ayrıca dizide Okan Yalabık gibi bir yakışıklıyla rol almış...
He bi de en önemli sebep 60'lardan itibaren Türkiye'yi anlatan bir dizi bu. Darbeler, karışıklıklar, Deniz Gezmiş, Adnan Menderes... Dizi bile olsa bu ortamı bir nebze hissetmiştir herhalde...
Dizideki kıyafetler, Büyükada, arkadaşlıklar, aşklar...
Zaten en sevdiğim dizi Hatırla Sevgili, geçen yaz baştan sona izlemiştim tekrardan. Bir dizi karakteri de olsam herhalde en sevdiğim dizinin baş karakteri olmak isterim yani :)



4- Hayatın Bir Senaryo Olsa ve Senaristi Sen Olsan Ne Yazardın?

Hayatımın senaristi olsam herhalde mutlu , sağlıklı, paralı, huzurlu, eğlenceli, bolca gezen, yiyen, içen, okuyan bir aile dizisini yazardım...

5-Hep Yaşamayı Merak Ettiğin Bir Gün Bu Olayı Tatmalıyım Dediğin Bir Olay Var Mı?

Yine zamandan dolayı tatmam imkansız ama Kurtuluş Savaşı zamanını görmek isterdim. Birebir o mücadeleye destek olmak için...

6-Eğer Olanaklarını Göz Önünde Bulundurmadan, Hiçbirşeyi Düşünmeden İstediğin Mesleği Seçecek Olsaydın Bu Ne Olurdu?

Ünlü bir gazeteci olmak isterdim. Ya da dansçı, hee tiyatrocu da olabilir. Belki de bir avukat. Gördüğünüz gibi yüreğimde neler yatıyor neler :) 

7-Farklı Bir Nedenle Dünyaya Gelecek Olsaydın, Kimin Görünüşünde Olmak İsterdin?

Ayyy düşündüm düşündüm bulamadım, bu kadar memnun muyum görünüşümden acaba?

8-Hayallerine Konuk Ettiğin Prens Nasıl Biri?

Ben evliyim, bu soruyu cevaplamam caiz değildir :)

9-Giyim Tarzın

Okul hayatında mecburi klasik, ama diğer zamanlar hep spor. Her renk giyerim, her tarz giyerim. Şimdi biraz kilo fazlam olduğu için (yaklaşık 6 kilo kadar ) giyebildiklerim kısıtlı ama neyse :(

10-Seni En Etkileyen Film veya Dizi Sahnesi

İlk aklıma gelen yine Hatırla Sevgili'den.. Darbe zamanında Yasemin'in milletvekili olan babası tutuklanırken...
Bir de Deniz Gezmiş'le Adnan Menderes'in idam sahneleri...

Cevaplamak isteyen herkesi mimliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...