12 Ekim 2012 Cuma

Sıkıysa Yakala

2002 yapımı bir Amerikan filmi. Ben gençken görmüştüm bu filmi sinemalarda ve özellikle o zamanlarda tam bir Tom Hanks hastası olduğum için gitmeyi istemiştim de bi türlü kısmet olmamıştı. 

TV'yi her akşam ele geçiren onlarca diziyle pek aram yoktur benim, bugün ne izlesek diye dolaşırken TV8'de bu filmin başlayacağını görüp bari bunu izleyelim dedik Ömer'le...

Filmi benim için cazip kılan 2 etken var. Birincisi Tom Hanks, ikincisi Leanorda Di Caprio :)))


İlk başlarda çok yavaş ilerlese de ve genel itibariyle durgun bi film olsa da izlemeye değerdi. Başkasına tavsiye eder miyim bilmiyorum, sıkılabilirsiniz izlerken. Ben daha aksiyon, macera tabiri caizse ekşın !.. bekliyordum filmden, ama bu beklentilerimi karşılamadı.

Filmin konusuna gelecek olursak ;

FBI’ın ünlü “En Çok Arananlar” listesinde yer alan en genç dolandırıcısının gerçek yaşam öyküsü... Frank Abagnale Jr henüz 18 yaşına gelmeden doktorluk, avukatlık ve büyük bir hava yolu şirketinde pilot yardımcılığı yapmıştı. Kılık değiştirme ustası olan Abagnale, aynı zamanda son derece zeki bir dolandırıcıydı. 16 yaşındayken başladığı çek sahtekarlığını 26 ülkede sürdürerek 2,5 milyon dolar çapında dolandırıcılık yaptı. ABD tarihinin en başarılı banka soygununu gerçekleştirdi.



5 yorum:

  1. Tv8 de güzel filmler oluyor,kaçırıyorum hep.Uzuun zamandır Okan Bayülgen'i de izleyemedim.Güzel filme benziyor,Tom Hanks'i ben de çok başarılı buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel film aslında ama ben ismine filan bakıp daha hareketli bir film bekliyordum. Özellikle ilk sahneleri epeyi durgun geçince eşim değiştirsek mi ki dedi, baktık başka alternatif yok devam ettik izlemeye :)

      Sil
  2. eşim dsmart almış,güya ben evdeyim sinema kanallarına bakarım diye..yiğitten fırsat bulup film izlemek miii..başını izlesem sonu gelmez..Açıkcası aramıyorumda film felan..alışınca güzel oluyor ama ben baya uzak kaldım filmden..sinemaya gidiyorum bazen okadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de sinema keyfini evde yaşıyoruz anca, Öykü uyusun, ışıklar kapansın, mısır patlatılsın ve film başlasın :))

      Sil
  3. Teşekkür ederim haber verdiğin için...

    YanıtlaSil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...