9 Ekim 2012 Salı

Doğu'nun Limanları - Amin Maalouf


Hayatımda ilk defa 2 kitabı aynı anda okudum. Önce Kış Bahçesi isimli kitaba başlamıştım, sonra onu eşimin dükkanında unutunca boş kalmamak adına bu kitabı araya sıkıştırayım dedim. 

500-600 sayfalık kitaplara alışık olduğumu düşünürsek kitabım epeyi kısaydı. Sadece 180 sayfa, ama dolu dolu 180 sayfa...Okurken gerçekten çok zevk aldım. Ayrıca kitapta bahsedilen karakterlerin gerçek kişilerden esinlenildiğini de belirtmeden geçemiycem!...


Kitapta en çok etkilendiğim 2 cümle...

- Yarınlar ne kadar karanlıksa, yarından ötesi o kadar aydınlıktı...

- Tünelin ucunda ışık göremesek de bir ışığın var olduğuna, er ya da geç görüneceğine inatla inanmamız gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...