29 Ekim 2012 Pazartesi

Öykü'nün bayram alışverişi :))



Bayramın 3. günü hadi biraz dolaşıp gelelim dedik ailece. Önce bi şeyler yedik, sonra da oyuncakçıya girdik. Oyuncakçı pek kesmedi öyküyü , hemen yapbozlara ve kitaplara bakmaya başladı. Ama ben bi şey beğenemedim :)) Sonra D&R'a uğradık, işte o anda kaybetti kendini yavrum. Bulduğu taburelere oturuyo, kitapları karıştırıyo, ses çıkaranların düğmelerine basıp müziklerini dinliyo:)) Alışverişimiz bittiğinde elimizde 2 kitap ve 1 yapboz vardı. Yapbozlardan bi tanesi Doğa Koleji'nin hediyesi...Stand kurup çocuklara dağıtıyorlardı. Diğer yapboza ise çok bayılmadık ama Öykü için en uygunu buydu, 20 li parçalar çerez gibi geliyor artık. Ben aslında 60'lı arıyordum ama onu da bulamadım. Örümcek adam yerine barbie olsun bari dedik ve 3*49'luk yapbozumuzu aldık...



Kitaplarımız etkinlik kitabı, yandaki Disney'in El Becerileri ve Boyama için kitabı, gerçi 2+ ama 3+sı yoktu ellerinde. Biz de önce bunu yapalım, sonra da diğerini alırız diye düşündük. Kitabın sayfalarında boya kalemleriyle tamamlamalar yapıyorsun. Örneğin yan sayfada 2 musluktan akan suları birleştiriyorsun kalemlerle, diğerinde de yara bandının geri kalan noktalarını ilave ediyorsun...Tabi bu arada biz devamlı konuşup fikir yürütüyoruz sayfalarda...



Bu da Ya-pa'nın Evde Oyun ve etkinlikler isimli kitabı. Bunda da farklı sayfalar var, bazılarında boyama yapıyorsun, bazılarında çizim, bazılarında da tamamlama. Örneğin bu sayfadaki çocuğun saçları yok ve evde bulunan yünlerle tutkal sürüp çocuğa saç yapıyorsun. Dün başladık bile yapmaya, tutkalı ben sürüyorum yapıştırmayı Öykü. Öykü'ye kalsa kitabı 1 günde bitiricez zaten. Anne hadi bi sayfa daha, hadi bi tane daha :))

4 yorum:

  1. Güle güle kullansın Öykü'cük:)D&R'ın çocuk bölümüne bayılıyorum:)Yap-bozlarını göremedim,benim netten olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım... İlk resimde üsttekiler kitap, alttakiler de yap-boz. Neden göremedin acaba?

      Sil
  2. Merhaba canım, güle güle kullansın prenses :) Ama ilk iki resim çıkmıyor sanırım yüklerken sorun oluştu...Merak ettik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz... Neden resimde hata oluştu anlamadım, bi daha yükledim ama umarım şimdi çıkıyordur. Ben de hepsi gözüküyor...

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...