10 Aralık 2013 Salı

Safran Sarı - İnci Aral

İnci Aral'ın bu serisinin kitapları kuzenimde vardı. Ama benim hiç

ilgimi çekmiyordu. Hatta isimleri bu kadar güzel olmasına rağmen...

Derken Safran Sarıyı bir alayım okuyayım dedim, nerden estiyse.

Sonra da çok beğendim tabi ki.











Kitabın kahramanları ;
Genç ve başarılı yatırım uzmanı, ama mutsuz ve yalnız Volkan,
Eski eser kaçakçısı,  antika ve takı dükkanı sahibi Melike Eda,
Üniversite mezunu ve işsiz, İstanbul'da tek başına yaşamaya çalışan ama bulduğu işten de kovulduktan sonra başka çaresi kalmayarak telekızlığa başlayan Eylem....

Volkan ve Melike Eda aynı uçakta yolculuk yaptıktan sonra yanlışlıkla birbirlerinin valizlerini alıyorlar, Fark ettikten sonra hemen irtibata geçip kendi valizlerini almak için buluşuyorlar. Ve aralarında kısa süreli bir arkadaşlık oluyor. Ama birbirlerine uymadıklarını anlamaları uzun sürmüyor.

Eylem yazmayı çok seven, arada bloglara yazılar gönderen bir genç kız. Volkan bir gün internette gezerken Eylem'in yazılarını görüyor ve çok beğeniyor. Yazısıyla ilgili mesajlaşmaya başlıyorlar internet üzerinden...Gün geçtikçe gelişen arkadaşlıkları özellikle Volkan'ın ısrarıyla bir buluşmayla sonlanıyor. Buluşma sonrasında da birbirlerinden hoşlanmaya devam ediyorlar. Ama Eylem tekrar görüşmek istemiyor, mesajlarına da cevap vermiyor Volkan'ın...
Günler, aylar sonra tekrar görüyor Volkan Eylem'i ama hiç ummadığı bir yerde...

Ben çok beğenerek ve bir çırpıda okudum kitabı.. Size de tavsiye ederim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...