24 Aralık 2013 Salı

Öyküm 4 yaşına giriyor...

Öyküm gün be gün büyüyor. Neredeyse 4 yaşında olmak üzere. Her an yeni bir şeyler öğreniyor. Artık onunla vakit geçirmek çok daha zevkli...
Tiyatroya, sinemaya bayılıyor. Beraber gezmeye de. Dışarıda her bulduğunu yemiyor, çorba, ızgara köfte yada nadiren de olsa çocuk menüyü tercih ediyor. Ev gezmesine gittiysek pek de bir şey yediremiyorum. Ben de çok zorlamıyorum, çünkü evde herşeyi ama herşeyi yiyor. Yemek zorunda... Sevmediği şeyler illa ki oluyor ama bu yiyecek vitaminli, boyunun uzamasına yardım eder, sen artık büyük bir ablasın derken yutturuyorum...

Okula gitmekten, arkadaşlarıyla olmaktan çok zevk alıyor. Haftasonları arkadaşlarım beni özlemiş midir diye soruyor arada...


Bale ve spor yapmayı çok seviyor. Şimdi jimnastiğe gidiyor haftasonları. 4 yaşına girdikten sonra da yüzmeye göndermeyi düşünüyorum. Okulda hem spor, hem bale, hem de ingilizce branş öğretmenleriyle çalışmalar yapıyorlar. Özellikle baleyi, balerin olmayı, dans etmeyi çok seviyor. Bale öğretmeni yıldız vermiş bir gün anlata anlata bitiremedi evde...

İngilizce çalışmalara geç de olsa başladık. Okulda zaten dersleri var ama evde pek bir şey yapmıyorduk. Şimdi beraber öğrendiklerini tekrar ediyoruz, gündelik hayatımıza katıyoruz. Bolca ingilizce şarkı dinliyoruz.
If you're happy,
Wheel on the bus school,
The colours,
Humpty Dumpty
Finger family
en sevdiklerimiz arasında. Videolarını da indirdik. Eğlenerek öğreniyoruz artık. İngilizce renklerin birçoğunu biliyoruz. 10'a kadar ingilizce sayabiliyoruz....

Türkçede de 1-20 arasında rahat, diğerlerini de ara ara sayıyoruz. 1-10 arasındaki rakamların yazılışını biliyoruz.

Kitap okumak en büyük zevklerimizden biri.
Bazen boya yapmak, bazen hamurla oynamak, bazen resim çizmek, bazen yapboz yapmak hoşumuza gidiyor. Oyuncakların pek yüzüne bakmıyoruz...
Eşleştirme yapmak, farklılıkları bulmak, problem çözmek tam Öykü'ye göre şeyler... Annesi gibi sayısalcı olacak belki de... İNŞALLAH :)

Tam bir laf ebesi. Etrafındakileri sözleriyle şaşırtmaya, güldürmeye bayılıyor.

4. doğumgünümüze çok az kaldı. Hazırlıklarımız başlayacak yakında...Ama şimdiden heyecan dorukta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...