3 Nisan 2013 Çarşamba

Yine yoğun günler...

Hatırlıyorsunuzdur di mi beni? Çok uzun zamandır yazamıyorum. Aslında yazacak çok şey var da üstünden zaman geçiyor, sonra yazmaktan vazgeçiyorum :)  Günlerim yine okul, ev, Öykü arasında geçmekte. Ama 2 haftadır tatlı telaşımız var, dayımın çocukları Vildan ve Sercan hayırlı işlerle meşgul oluyorlar bu günlerde ... Aynı evin 2 çocuğu art arda isteme, nişan telaşında...
Bize de onlara öncülük etmek, yardım etmek düşüyor. Önümüzdeki 2 haftasonunda da nişanları olacak, yani ben nisan ortasına kadar yokum yine  :)

Can Vildan'ım sevdiceği, çiçeği, çikolatasıyla :)

Burada eşimle ben de dahil olduk fotoğrafa. Eeee kambersiz düğün olur mu? Öykü de hemen muzurluk peşinde :)

Aldım Vildanımın çiçeğini, sevdiğimle bir de ben poz vereyim dedim :)

Sercan'ıma Gözde'sini isterken... Bunlar da çiçek ve çikolatamız. Çok beğendim ikisini de, zaten ikisinde de emeğimiz fikrimiz var laf aramızda :)

Yine toplu aile fotoğrafımız..  

İkisini de o kadar çok seviyorum ki, kendi kardeşim gibi... Umarım bir ömür mutlu mesut yaşarlar...


1 yorum:

  1. allah tamamına erdirsin.. inş bir ömür boyu mutlu olsunlar

    YanıtlaSil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...