3 Nisan 2013 Çarşamba

Şeytanı Uyandırma - John Verdon

Bu kitabı okuyalı uzun zaman oldu ama bir türlü yazamadım buraya... Sevgili Nur'un çekilişinden kazandığım 2. kitabımdı. Bir diğeri de Tanrı Daima Tedbil-i Kıyafet Gezer'di. İkisini de okuduktan ve beğendikten sonra dedim ki çok doğru kararlar vermişim :)


Kitabın konusuna gelecek olursak;
Emekli dedektif Dave Gurney evde boş boş vakit doldurmakta ve son olayda aldığı yaraların iyileşmesini beklemektedir. Eski zamanlardan tanıdığı gazeteci arkadaşı Connie'den bir telefon alır. Connie Dave'den yardım isteyerek kızı Kim'in üniversite tezi için "Cinayet Yetimleri" isimli bir çalışma hazırladığını ve Dave'in ona yardımcı olmasını istediğini söyler. Dave isteksiz de olsa bu çalışmayla ilgilenmeye başlar. Cinayet Yetimlerinin konusu cinayetlerle hayatını kaybedenlerin yakınlarının olay sonrası yaşantısını incelemek. Öncelikle 10 yıl öncesi yaşanmış bir seri cinayet davasının kurban yakınlarıyla görüşmeye başlıyor Kim ve olayın içine girdikçe, araştırmalar yaptıkça kendi etrafında da garip şeyler olmaya başlıyor. Gizlice evine girenlerin olduğunu farketse de bunun eski sevgilisi olduğunu düşünüyor.  Ama olaylar beklediği gibi gerçekleşmiyor ve gariplikler can sıkıcı hal almaya başlayınca Dave Kim'e kimin rahatsızlık verdiğini araştırmaya geçiyor...

Devamı kitapta... Yalnız şunu söyleyebilirim, çok heyecanlı, sürükleyici bir kitap. Azıcık da tırstım desem yalan olmaz. Kitabın son 30 sayfasını önce odamda okumaya başlamıştım, sonra korkudan salona eşimin yanına geçip orada tamamladım :)

Bol kitaplı günler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...