24 Kasım 2012 Cumartesi

Tüyap Kitap Fuarı - 1

Malum, İstanbul'da kitap fuarı zamanı. Salı günü de ben gittim öğrencilerimle birlikte. Bana sorarsanız çok güzel bir gündü, öğrencilerimizin bir çoğuna sorarsanız çok  sıkıcı :(( Seneye kesinlikle okul dışında gitmeye karar verdim. Doya doya saatlerce dolaşmak istiyorum...

Beni bıraksanız bütün paramı harcayabilirdim fuarda, ama tek çekim ya da nakit alışveriş yapılabilmesi beni biraz durdurdu. Malum hepsiburadadan filan hem indirimli hem de taksitli alışveriş yapabiliyorum. Tabi fuarda o kitaplara dokunmak, tek tek bakabilmek çok farklı, onu yadsıyamam...

Fuardan kendime, kızıma, ablam ve yeğenime kitaplar aldım. Tabi en çok kitap Öykü'mün payına düştü :)

Bunlar büyük boy kitaplar, birisinde arkadaşlığı ve paylaşmayı, diğerinde de yemekleri seçmeden yemenin faydasını anlatıyor hikayeyle :)) Her birini 5Tl'ye aldım...


Bu kitap çok hoşuma gitti...Kitapta 7-8 tane resim var. Yanında da küçük küçük renkli etiketler, bu etiketlerden alıp sayfadaki küçük kare boşluklara yapıştırarak resmi tamamlıyorsun.  Bu da 5TL olan bir kitaptı...

Bu kitapları 1Tl diye almıştım, ama Öyküm çok beğendi, serinin geri kalanını da Hepsiburadadan sipariş edicez :))


Tübitak'tan Öyküm için seçtiğim kitaplar, hepsi çok beğenildi kızım tarafından . Tanesi ortalama 3,5 Tl. Bunlarda pek indirim yoktu zaten...

Bir tane de yapboz ekliyim hediyelerime dedim. 1Tl'den...

Bu fuardan değil, morhipodan. Sevgili Duru'nun annesinde görüp çok beğenmiştim. Onlarınki zürafaydı, ben Öykü'ye gösterdim seçim yapması için. O bu ineği seçti :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...