2 Kasım 2012 Cuma

Psiko Analist - John Katzenbach

Bu kitabı başka bloglarda gezerken görmüştüm ve okuma listeme eklemiştim. Sevgili amphitrite ile de kitaplaşma etkinliğinde eşleşince bana bu kitabı göndermişti.  


Kitapların içeriğiyle ilgili fazla bir şey yazmak istemiyorum okumak isteyen olursa heyecanı kaçmasın diye. Sadece görüşlerimi paylaşayım. 

Kitabı okurken sıkıldım mı hayır. Ama elimden bırakınca tekrar bi hevesle almak da istemedim. Aslında sürükleyici ve güzel bir kitaptı ama hiç elimden bırakamadım gibi bi durum da olmadı açıkçası bende. Yine de tavsiye ediyorum, çok heyecanlı ve insanı şaşırtan kısımlar var. 

Kitabın arka kapağında şu sözlere yer verilmiş...

53. doğum günün kutlu olsun, doktor. Ölümünün ilk gününe hoş geldin.
New York'lu bir psikanalist olan Dr. Frederick Starks tehdit dolu, gizemli bir mektup alır. Kendini, Rumpelstiltskin adlı bir adamın tasarladığı korkunç bir oyunun ortasında bulur. Kurallar bellidir: İki hafta içinde Starks onun kim olduğunu tahmin edebilirse özgürlüğünü geri kazanacaktır. Başarısız olursa Rumpelstiltskin, Dr. Starks'ın sevdiği 52 yakınından birini öldürecektir - ancak ona bir seçenek daha sunar: Kendini öldür. 
Zamana karşı bu zorlu yarışta Starks'ın kaderi, intikamını dolambaçlı yollardan almak isteyen bir psikopatın ellerindedir. Bu deli adamı durdurmanın bir yolunu bulmak zorundadır... yoksa deliren kendisi olacaktır. 

2 yorum:

  1. Oldukça heyecanlı gibi. İlginç bir konuya benziyor. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Gerçekten konusu ilginçti. Okunmaya değer...

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...