16 Eylül 2012 Pazar

Yeni kitap ayraçlarım :)

Malum elimde hala keçeler var ve ben genelde kitap ayracı yapıyorum bunlardan, tabi gören de istiyor hemen :) Sonuçta çok profesyonel olmasa da herkese özel yaptığım için güzel ve özel hediye oluyor bence de.. 
Bu kelebeği Vildan'ım için yapmıştım ama alır almaz "aaa, bendeki şansa da bak , sarıyı hiç sevmem" demesin mi:)) Hemen geri aldım, başka bi tane yapıcam ona. Sevdiği renklerden :))


Alltaki ayracı da Nurdan'ım için yaptım. Canım arkadaşımın tayini çıktı ve gidiyor bizim okuldan. 5 yıldır en iyi arkadaşımdı okulda, hem de aynı zümredeydik... Gitmesi çok üzücü oldu benim için :( Yarın okula gelicek ilişiğini kesmeye. O arada vericem bu küçük, minik hediyemi...
Nurdan'ın eşinin adı Onur ve ikisi ortak olarak O_nur şeklinde kullanıyorlar isimlerini, ben de bu şekilde hazırladım ayracını. Bakalım beğenecek mi?


Bu arada 2 ayracı da sarı siyahtan yapmışım farkında olmadan. İkisini bi arada görmek İstanbulspor'u hatırlattı bana :))


6 yorum:

  1. Ben de sarıyı çok severim:))Adım Öznür olsaydı,isterdim valla:P Çok güzel olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tubacım... Nurdan aldı zaten kendine ait olanı, kelebeği de kardeşime hediye ettim :))

      Sil
  2. azimecim sen harf kesme konusunda uzmanlaşmıssın valla:)) keçe işinde de tabi. bizim burda halk eğitime bağlı keçe işi kursu açılıyorumş, gitsemmi acaba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafama göre yapıyorum bi şeyler artık.. Seni bilmem ama ben gitmek isterdim, keçe olur, ahşap boyama olur, butik pastacılık olur...Ama gidebileceğimi hiç sanmıyorum :((

      Sil
  3. Çok güzel olmuş canım, kelebekliyi çok beğendim, diğeri de arkadaşın için anlamlı olduğundan daha da özel hale gelmiş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.. Arkdaşım da çok beğendi zaten ;)

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...