3 Ocak 2014 Cuma

Öyküm'le Balerin Çalışmaları...

Öykü'mün balerinlere düşkünlüğü malum ! Dün bir internet sitesinde balerin temalı etkinliklere rastlayınca çıktı aldım. Akşam bayıla bayıla yaptı.








Birşeyle uğraşırken dil hep dışarda. Anasına çekmiş yavrum :)


Galiba en sıkıldığı etkinlik boyama. Ara ara kendisi istese de genelde baştan savma yapıyor. Ben de  evde kendisi istemedikçe boyama yaptırmıyorum. 










         Yapboz yapmaya küçüklükten beri bayılıyoruz. Ama böyle kağıt üstünde ilk defa yaptık. Bizim

              ahşap 
yapbozlarımız vardı.Sonrasında 24'lü , 48li ve 100lü yapbozlar yapmaya başladık.

.                           


Burada da farklı olanı buluyoruz. En sevdiği çalışmalardan...

Öykü farklı olanı bulsun, eşleştirme yapsın, iki resim arasındaki farkı bulsun, eksik yapboz parçasını tamamlasın, nesneleri saysın...
Sayısalcı mı olacak ne :) Anası gibi :)

Not : Renkli bir yazıcı eksikliği yaşadığımın yeni yeni farkına vardım. En kısa zamanda gidermek lazım bu eksikliği..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...