15 Eylül 2013 Pazar

Bir derdim var...İnsanlık için küçük ama benim için çok büyük...

Öyküm artık 44 aylık oldu. Şükürler olsun ki güzel ve rahat bir bebeklik ve çocukluk geçirdik. Öyle çok fazla hastalık, kusma , ishal, ateş bilmeyiz. Dişi bile çıkarken bir gece huzursuz olup pat diye çıkarıyordu dişini. Ek gıdaya geçişimiz de rahattı, gece uykularımız da çabuk düzene girdi. Odasını daha 4,5 aylıkken ayırdık. Yine sıkıntı yok. Tuvalet alıştırmamız sadece 1 gün sürdü, hemen öğrendi :) 

Ama şimdi bir derdim var, ürettiğim çözümler işe yaramıyor. Söylemesi hoş değil ama Öykü burnunu karıştırıyor. Vazgeçirmek için bir çok yöntem denedim. Bugün öğretmeniyle de konuştum. Ortaklaşa bir çalışma yürütücez bakalım. 

Bu arada kbb doktoruna da götürdüm, herhangi bir problem var mı burnuyla ilgili diye. Bir sorun çıkmadı şükür...

Hee bu arada problem burun temizliği değil. İçine okyanus suyu sıkıp otribebeyle çekiyorum, tamamen temizliyorum ama yine de yapıyor :(

Lütfen siz de bir akıl verin. Ne demişler, akıl akıldan üstündür. Benim en kısa zamanda bu konuyu netliğe kavuşturmam lazım. Yoksa kalp krizinden, stresten filan gidicem bir gün bir yerde :)

1 yorum:

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...