3 Temmuz 2013 Çarşamba

Şafak Vakti - Bölüm 1

Serinin 4. filmi de bitmiş bulunmakta. 3. ye göre daha bir hareketli olsa da yine durgun, yine durgun. Of 4 koca film izledim ama hala anlamış değilim millet ne anlıyor bu Bella'dan ve Edward'dan. Böyle kötü oyunculuk olur mu ki ya, ben bile daha iyisini oynarım yani :)

Bu filmde Bella ve Edward sonunda evlenir. İki çirkin bir eve yaraşır yani :) Ve Bella hamile kalıyor. İçinde büyüyenin ne olduğundan pek emin olamıyorlar yaratık mı bebek mi? Ama her neyse kurtlarla anlaşmalarının bozulmasına sebep oluyor.

Bella da tüm hamileliği boyunca çirkinleşiyor, zayıflıyor, hastalanıyor. 


Eski halinden bin beter oluyor yani :) Ve bu filmin sonunda vampir oluyor ...

(Anlatım biraz bölük pörçük oldu çünkü çok da uzun uzun anlatacak bir durum yok . Ama burası bir nevi günlüğüm olduğu için, acaba ne zaman izlemiştim ne izlemiştim gibi sorulara da cevap versin istiyorum. O yüzden bahsetmeden geçemedim izlediğim bu filmden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...