18 Mayıs 2014 Pazar

Gittim , geldim, ama mutsuz...

Çoook uzun zamandır blogumdan ayrı kaldım. Bir şey yazmak pek içimden gelmiyordu, zaten günler rutin geçiyor. Havalar yavaş yavaş ısınmaya başladı. Çok yorgun olmazsak sahillerde, buluyoruz kendimizi. Anca ısındı havalar İstanbul'da, 1 hafta öncesine kadar sağanak yağmurluydu nerdeyse her gün...

KEŞKE RUTİN OLARAK DEVAM ETSEYDİ GÜNLERİMİZ DE SOMA'DAKİ FACİA OLMASAYDI. ORADAKİ ONLARCA KİŞİ 3 KURUŞA ÇOK AĞIR ŞARTLARDA ÇALIŞIP, PATRONLARIN ALMADIĞI ÖNLEMLER YÜZÜNDEN HAYATINI KAYBETMESEYDİ, ACIMIZ OLANCA AĞIRLIĞIYLA İÇİMİZDEYKEN DEVLET BÜYÜKLERİMİZ!!! BİZİMLE ALAY EDER GİBİ AÇIKLAMALAR YAPMASAYDI....

UNUTULMAMALI Kİ ORADAKİ ÇOCUKLAR "GÜZEL ÖLÜM"E DEĞİL BABAYA İHTİYAÇ DUYUYOR :((

Yazacak o kadar çok şey var ama derdimi, düşüncelerimi, içimdeki sıkıntıyı anlatmaya zaten kelimeler yetmez.

Ölenlere Allah'tan rahmet, yakınlarına sabır diliyorum. Giden geri gelmiyor , hayat maalesef devam edecek ama Soma'dakiler için eksiklerle dolu olarak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...