19 Kasım 2013 Salı

Benim Dünyam ...

Geçen hafta ben de eşimle gittim ve izledim "Benim dünyam"ı...Çok güzel bir film tam da bahsedildiği gibi. Tabi ki ağladım.Tabi ki şükrettim kendi halime ve kızımın sağlığına. Hatta izlerken kendimden çok Öyküm düştü aklıma, gönlüme...

Ela 2 yaşındayken geçirdiği hastalık sonucu hem kör olur, hem de sağır...Sonrası ailesi için de,kendi için de zor geçer.Ta ki annesinin ısrarıyla Ankara'dan özel bir hoca getirilene kadar. Hoca dudak kıpırdatmasıyla,ellerine tek tek harfleri yazarak yavaş yavaş konuşulanları anlamayı öğretir ona.
Sonrasında hanımefendi olma yolunda hızla ilerler Ela.


Hatta üniversiteye bile gider hocasının ailesinin desteğiyle... Gün gelir Alzheimer olan hocasına yardımı bile dokunur...

Filmdeki Ela'nın 9 yaşını canlandıran kız bir harikaydı... İzleyen herkesin bayıldığına eminim. Ayrıca Ela'nın evde nerede olduğunu bilmek için boynuna takılan çan ve annesi odadan çıkarken odanın ışığını kapatması çok manidar ve etkileyiciydi.

Kesinlikle bayıldım filme ve çok şükrettim sağlığıma...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...